برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

 مساجد باید پایگاه و مرکز تجمع نوجوانان باشد/ آمادگی کامل مدیریت استان قم در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: امروزه نیازمند این هستیم تا مساجد بار دیگر پایگاه و مرکز تجمع نوجوانان و جوانان باشد.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ احمد حاجی‌زاده شب گذشته در نشست تخصصی آخرین وضعیت استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و باحضور جمعی از اصحاب رسانه استان برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی‌ست که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد رخ داد آن هستیم.

وی افزود: مدیریت استان در تلاش خواهد بود تا ۴ مولفه‌ای که مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات توصیف کرده بود را محقق سازد.

رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: به لطف خدا مردم انقلابی قم در انتخابات مجلس حماسه حضور را رقم زده و ثابت کردند بیش از گذشته پای کار نظام و انقلابشان خواهند بود. در این انتخابات هم امیدواریم مردم متدین قم بتوانند آمار و ارقام درخشانی همانند گذشته رقم بزنند.

حاجی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سیره و زندگی شهدا می‌بایست برای نسل جدید تبیین شود؛ امروز دشمن با استفاده از ظرفیت‌های خود تلاش کرده  تا نوجوانان و جوانان ما را از مبانی اعتقادی دور کند.

وی ادامه داد: مسجد مهم‌ترین پایگاهی است که می‌تواند نوجوانان و جوانان ما را از نقشه‌های شوم دشمن حفظ کرده و آنان را به مبادی اعتقادی و فکری که در تراز انقلاب اسلامی است نزدیک کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: مساجد ما امروز باید پایگاه و مرکز تجمع نوجوانان و جوانان باشد؛ به خاطر دارید که انقلاب اسلامی از همین مساجد شکل گرفته و به پیروزی رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان در پایان با دعوت از مردم قم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: یقین داریم ملت شریف ایران به ویژه مردم متدین قم بار دیگر با مشارکت حداکثری در انتخابات مشکت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.
 

تاریخ: 1403/4/4
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

سردار رادان: اسوه‌های برتر در جنگ شناختی شهدای امنیت هستند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سردار احمدرضا رادان، در همایش حامیان عفاف و حجاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت که در محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد ...

عملکرد شهرداری در حوزه سرمایه‌گذاری قابل قبول نیست

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ عضو شورای شهر قم مهندس معصومه آمره با اشاره به اهمیت نقش سرمایه‌گذاری در توسعه شهرها اظهار داشت: امروز توجه به سرمایه‌گذاری یکی از اولویت‌های ...

کشور مدیون رشادت های هشت سال دفاع مقدس است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، حاجی‌زاده اظهار داشت: باید خدا را شکر کنیم که در چنین مقطعی از تاریخ زندگی می کنیم که انقلاب اسلامی به پرچمداری ...

امدادگران معدن در معدنجو روسفید شدند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ چند روز قبل با هم در تونل‌های تاریک معدن کار می کردند و اکنون حیران و غمگین به امید یافتن جسدی در قالب تیم‌های چند نفره تقسیم شده و راهی ۷۰۰ ...